Oferta edukacyjna

Angielski, niemiecki, hiszpański i włoski dla wszystkich grup wiekowych

Nauczamy szybko i skutecznie. Tylko my uczymy 5x szybciej !!!
Proponujemy kursy dla dzieci, młodzieży o dorosłych w zakresie języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i włoskiego. Co roku nauczymy ponad 200 słuchaczy. I ty także możesz nas sprawdzić !!!

 

  • Oferujemy kursy języka angielskiego dla dzieci już od 4-go roku życia,
  • U nas nauczysz się języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i włoskiego
  • stosujemy najnowsze i bardzo skuteczne metody dostosowane do zainteresowań młodzieży i dorosłych,
  • nasi lektorzy to świetni specjaliści w dziedzinie nauczania,
  • uczniowie mają do dyspozycji specjalnie wyposażone sale,
  • małe grupy 4-10 osób,
  • dla starszej młodzieży i dorosłych lekcje dostosowane do upodobań grupy czyli wybrany język obcy w prawdziwych sytuacjach życiowych,
  • wykorzystujemy najnowsze materiały  i metody do nauki języka (Talking Kids, Callan, Direkt Deutsch, Direct Kids, Direct English, Direct Method for English)
  • w ofercie posiadamy również kursy języka polskiego dla obcokrajowców
  • NOWOŚĆ: dostęp dla uczących do platformy internetowej, umożliwiającej naukę języka w domu, utrwalając i poszerzając wiedzę zdobytą na lekcjach!

 

oferta_edukacyjna02

Platforma internetowa czyli ponad 100h gratis!

Dla wszystkich naszych klientów udostępniamy platformę internetową w ramach której można samodzielnie wybierać godziny nauki. Jest to doskonałą formą utrwalenia materiału z zajęć. Korzystając z platformy internetowej, słuchacze otrzymują nawet 100 dodatkowych godzin nauki gratis.

Przeczytaj więcej o dostępie do platformy internetowej...

 

Jak uczymy

W uczeniu języków korzystamy z nowatorskich i bardzo skutecznych metod, które opierają się na komunikacji.

Techniki pracy z małymi dziećmi
Przez 3  lata  stosowaliśmy  licencjonowaną metodę Talking Kids. Ze względu jednak na potrzebę większej elastyczności i konieczności modyfikowania oraz urozmaicania tej metody zdecydowaliśmy się od niej odejść. Staramy się przekazywać znajomość języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i włoskiego w sposób naturalny: mówimy do dzieci jak najwięcej w danym języku, staramy się ułatwić zrozumienie za pomocą ilustracji i gestów, starając się by dzieci rozumiały znaczenie słów i zdań. Wspomagamy się sprawdzonymi i wypróbowanymi książeczkami, które wprowadzają język w różnorodnych kontekstach i sytuacjach, wprowadzając dzieci jednocześnie w świat słowa pisanego. Język polski używany jest tylko w wyjątkowych sytuacjach. Pamiętajmy, że do 9 roku życia dzieci przyswajają język w naturalny sposób i bez większego wysiłku jeśli tylko jest on zaprezentowany w atrakcyjny sposób. W późniejszym okresie potrzebne jest już świadome zaangażowanie w proces nauki.

Metoda reagowania całym ciałem
Metoda reagowania całym ciałem (TOTAL PHYSICAL RESPONSE) Jest to najpopularniejsza i najbardziej lubiana przez dzieci metoda, w której nauczyciel demonstruje i nazywa czynności (np. pisanie) bez tłumaczenia ich znaczenia na język polski a dzieci naśladują nauczyciela. We wstępnej fazie nie wymaga się powtarzania nazw czynności przez dzieci, po pewnym czasie dzieci z przyjemnością przejmują rolę nauczyciela i wymieniają w różnej kolejności czynności, które wykonują inne dzieci. W ten sposób unikamy całkowicie języka polskiego, a dzieci doskonale się bawią i uczą.

Piosenki i rymowanki
Dzieci w wieku 4 - 6 lat często jeszcze nie czytają, a nawet jeśli tak, to bez rytmu, rymu i melodii, wspomaganych ruchem ciała ilustrującym słownictwo z piosenek i wierszyków, nie są w stanie zapamiętać i powtarzać całych wyrażeń lub zdań. Dlatego możliwie często wykorzystujemy je na zajęciach.

Gry i zabawy
Zapewniają ogólny rozwój dziecka, uczą koncentracji, współpracy z rówieśnikami, cierpliwości - czekania na własną kolej, współzawodnictwa, czasem przegrywania, ale też trzymania się pewnych zasad. Są to szczególnie ważne i nowe umiejętności dla dzieci w wieku 4-6,7 lat, które nie znają jeszcze systemu szkolnego, i którym później znacznie łatwiej jest wejść w nowy świat szkoły. W nauce języka staramy się wykorzystywać zarówno zabawy ruchowe, organizacyjne i orientacyjne, zgadywanki polegające na wykonywaniu poleceń nauczyciela bądź samych uczniów, gry komunikacyjne, jak również gry planszowe i prace plastyczno-techniczne np. malowanie farbami za pomocą palców!

oferta_edu_2

Przez 3  lata  stosowaliśmy  licencjonowaną metodę . Ze względu jednak na potrzebę większej elastyczności i konieczności modyfikowania oraz urozmaicania tej metody zdecydowaliśmy się od niej odejść.  Obecnie dobieramy podręczniki, które rozwijają wszystkie 4 zdolności językowe – czytanie, słuchanie, pisanie oraz mówienie. Jednak nadal priorytetem dla  nas jest to aby  dzieci wypowiadały się w trakcie lekcji pełnymi zdaniami, co pozwala na zapamiętanie całych struktur używanych później w konwersacji. Na bieżąco kontrolowana i poprawiana jest właściwa wymowa.

Direct Method for English – metoda bezpośrednia dla młodzieży i dorosłych.
Jest to doskonała metoda dla osób, które chcą nauczyć się mówić. Już od pierwszych zajęć słuchacze wdrażają się do mówienia.

Praktycznie każde zajęcia zaczynają się od powtórki materiału z kilku ostatnich lekcji, po której wprowadzany jest nowy materiał. Prawie cała lekcja to praca ustna z lektorem, polegająca na tym, że lektor uczy nowego słownictwa lub zagadnienia gramatycznego, a potem zadaje pytania z użyciem tych słów i gramatyki tak, aby cały nowy materiał był ćwiczony w praktyce i w kontekście. Praca ustna jest przerywana czytaniami i dyktandami.

Szybkość jest podstawą

Nauczyciel mówi do słuchaczy dość szybko, w naturalnym tempie konwersacji. Mimo że początkowo taki sposób prowadzenia zajęć może dziwić słuchaczy, szybko przyzwyczają się do niego, co pozwala im później łatwo rozumieć rozmowy w obcym języku podczas rozmowy czy oglądania filmów.

Nauczyciel zadaje każde pytanie dwa razy , automatycznie zaczynając też odpowiedź za słuchacza. To pozwala słuchaczowi łatwiej zrozumieć pytanie oraz przygotować się do odpowiedzi, dzięki czemu tempo lekcji jest większe. Nauczyciel nie czeka biernie, aż słuchacz sam odpowie na pytanie, ale cały czas skłania go do szybkiej odpowiedzi.
Pytania i odpowiedzi w pierwszych etapach nauki są z góry określone i od tego wzoru nie powinien odbiegać ani nauczyciel, ani słuchacz. Słuchacz ćwiczy dokładnie te słowa i struktury gramatyczne, które są zawarte w pytaniach i odpowiedziach. W kolejnych etapach wprowadza się elementy własnej inwencji i słuchacz tworzy coraz więcej własnych, dowolnych odpowiedzi. Aby rozwinąć odpowiednie odruchy językowe, należy mówić szybko i bez zastanawiania się. Dzięki temu wykorzenia się nawyk myślenia po polsku i tłumaczenia na język obcy, który bardzo utrudnia rozumienie ze słuchu i mówienie w naturalnym tempie. Najlepszym sposobem nauki języka jest po prostu mówienie nim. Słuchacze odpowiadają na pytania nauczyciela w jak najdłuższej formie, aby maksymalnie wydłużyć czas mówienia oraz ćwiczyć jak najwięcej słów i struktur gramatycznych.

Tajemnicą sukcesu w uczeniu się języka obcego są powtórki materiału. Nauka języka polega głównie na wykształceniu szybkich odruchów, podobnie jak pisanie na maszynie, albo gra na fortepianie. Takie odruchy mogą być wykształcone jedynie przez częste powtórki. Należy powtarzać tak często, aż można będzie wykonać czynność bez zastanawiania się. Dzięki systemowi powtórek, słuchacze doskonale znają cały przerobiony materiał. Jest to jedna z niepodważalnych przewag metody bezpośredniej nad innymi metodami, gdzie często jest tak, że nie wraca się już do raz opracowanych zagadnień, pozostawiając w ten sposób luki w wiedzy słuchaczy.

Czym różnią się od podręczniki Direct English od podręczników Callana?
Zachowany został sposób pracy na lekcji, czyli praktyczna nauka mówienia, zadawanie pytań i odpowiedzi, natomiast wprowadzono nowoczesne słownictwo, przystępniej tłumaczy się gramatykę, aktualniejsza jest tematyka pytań. Podręczniki różnią się również układem graficznym. Są dużo bardziej przyjazne dla nauczyciela i ucznia. Jako jedne z niewielu podręczników do nauki języka angielskiego zawierają transkrypcję fonetyczną oraz dodatkowe lekcje gramatyczne na końcu podręcznika. Dodane zostały również ćwiczenia komunikacyjne w postaci dialogów oraz ćwiczenia utrwalające słownictwo.

Metody które stosujemy

direct_small
direktes_small
egis_small
epress_small

 

Zainteresowani?

Zapraszamy do skontaktowania się z nami! Na pewno doradzimy jaki kurs wybrać i odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.

Telefon: 693 707 011

Email: info@sayok.pl

Facebook